Vågsnes Havn


Ro, sjø og kvalitet. Med tydelig identitet skiller Vågsnes Havn seg ut i boligmarkedet.
Kunde
Otterlei Eiendom
År
2021
Tjenester
Merkevarestrategi
Visuell identitet
Redaksjonelt design
Nettsider
Digitale kampanjer
Høydepunkt
Utsolgt
15 boliger fra 120 til 206 m²
3.562
besøkende på nettsiden før salgsstart. 626 lastet ned prospekt, 3030 lastet ned prisliste, 87 lastet ned kjøpetilbudsskjema.
Høydepunkt
Utsolgt
15 boliger fra 120 til 206 m²
3.562
besøkende på nettsiden før salgsstart. 626 lastet ned prospekt, 3030 lastet ned prisliste, 87 lastet ned kjøpetilbudsskjema.
Høydepunkt
Utsolgt
15 boliger fra 120 til 206 m²
3.562
besøkende på nettsiden før salgsstart. 626 lastet ned prospekt, 3030 lastet ned prisliste, 87 lastet ned kjøpetilbudsskjema.



Utfordring
Vågsnes er en populær ankrings- og badeplass på Tromøya i Arendal. Et boligprosjekt i et slikt område må vise at stedet fortsatt kan være en trygg havn for lokalmiljøet.
Med få boenheter og respekt for omgivelsene finner Vågsnes Havn balansen mellom det eksklusive og det naturlige, mellom eiendomsprosjekt og livssted.
Vågsnes Havn trengte en tydelig identitet og helhetlig stemme for å skille seg ut i et marked fullt av kystnære boliger, uten å miste det ekte og nære.
Utfordring
Vågsnes er en populær ankrings- og badeplass på Tromøya i Arendal. Et boligprosjekt i et slikt område må vise at stedet fortsatt kan være en trygg havn for lokalmiljøet.
Med få boenheter og respekt for omgivelsene finner Vågsnes Havn balansen mellom det eksklusive og det naturlige, mellom eiendomsprosjekt og livssted.
Vågsnes Havn trengte en tydelig identitet og helhetlig stemme for å skille seg ut i et marked fullt av kystnære boliger, uten å miste det ekte og nære.
Utfordring
Vågsnes er en populær ankrings- og badeplass på Tromøya i Arendal. Et boligprosjekt i et slikt område må vise at stedet fortsatt kan være en trygg havn for lokalmiljøet.
Med få boenheter og respekt for omgivelsene finner Vågsnes Havn balansen mellom det eksklusive og det naturlige, mellom eiendomsprosjekt og livssted.
Vågsnes Havn trengte en tydelig identitet og helhetlig stemme for å skille seg ut i et marked fullt av kystnære boliger, uten å miste det ekte og nære.









Løsning
Strategi og posisjonering er utgangspunkt for kommunikasjonen av Vågsnes Havn. Hva skulle folk føle når de hørte navnet Vågsnes Havn, og hvem skal vi treffe?
Den visuelle identiteten er bygget rundt ro, sjø og kvalitet. Enkel logo med myke linjer. Fargepallett hentet fra kysten. Et klassisk og rent uttrykk, men moderne nok til å vare.
Nettside, prospekt og kampanjemateriell formidler stemningen på stedet. Store bilder, korte tekster og et rolig uttrykk som lar stedet snakke for seg selv.
Løsning
Strategi og posisjonering er utgangspunkt for kommunikasjonen av Vågsnes Havn. Hva skulle folk føle når de hørte navnet Vågsnes Havn, og hvem skal vi treffe?
Den visuelle identiteten er bygget rundt ro, sjø og kvalitet. Enkel logo med myke linjer. Fargepallett hentet fra kysten. Et klassisk og rent uttrykk, men moderne nok til å vare.
Nettside, prospekt og kampanjemateriell formidler stemningen på stedet. Store bilder, korte tekster og et rolig uttrykk som lar stedet snakke for seg selv.
Løsning
Strategi og posisjonering er utgangspunkt for kommunikasjonen av Vågsnes Havn. Hva skulle folk føle når de hørte navnet Vågsnes Havn, og hvem skal vi treffe?
Den visuelle identiteten er bygget rundt ro, sjø og kvalitet. Enkel logo med myke linjer. Fargepallett hentet fra kysten. Et klassisk og rent uttrykk, men moderne nok til å vare.
Nettside, prospekt og kampanjemateriell formidler stemningen på stedet. Store bilder, korte tekster og et rolig uttrykk som lar stedet snakke for seg selv.
Vi er veldig fornøyde med materialet som ble opprettet for byggetrinn 1. Det har vært en flott merkevarebygging som vi kan bygge videre på for trinn 2.
Hanna Myhre Kaupang
Salgs og forvaltningsansvarlig
Otterlei Eiendom
Vi er veldig fornøyde med materialet som ble opprettet for byggetrinn 1. Det har vært en flott merkevarebygging som vi kan bygge videre på for trinn 2.
Hanna Myhre Kaupang
Salgs og forvaltningsansvarlig
Otterlei Eiendom
Vi er veldig fornøyde med materialet som ble opprettet for byggetrinn 1. Det har vært en flott merkevarebygging som vi kan bygge videre på for trinn 2.
Hanna Myhre Kaupang
Salgs og forvaltningsansvarlig
Otterlei Eiendom









KONTAKT OSS
KONTAKT OSS