Vågsnes Havn

Ro, sjø og kvalitet. Med tydelig identitet skiller Vågsnes Havn seg ut i boligmarkedet.

Kunde

Otterlei Eiendom

År

2021

Tjenester

Merkevarestrategi

Visuell identitet

Redaksjonelt design

Nettsider

Digitale kampanjer

Høydepunkt

Utsolgt

15 boliger fra 120 til 206 m²

3.562

besøkende på nettsiden før salgsstart. 626 lastet ned prospekt, 3030 lastet ned prisliste, 87 lastet ned kjøpetilbudsskjema.

Høydepunkt

Utsolgt

15 boliger fra 120 til 206 m²

3.562

besøkende på nettsiden før salgsstart. 626 lastet ned prospekt, 3030 lastet ned prisliste, 87 lastet ned kjøpetilbudsskjema.

Høydepunkt

Utsolgt

15 boliger fra 120 til 206 m²

3.562

besøkende på nettsiden før salgsstart. 626 lastet ned prospekt, 3030 lastet ned prisliste, 87 lastet ned kjøpetilbudsskjema.

Utfordring

Vågsnes er en populær ankrings- og badeplass på Tromøya i Arendal. Et boligprosjekt i et slikt område må vise at stedet fortsatt kan være en trygg havn for lokalmiljøet.

Med få boenheter og respekt for omgivelsene finner Vågsnes Havn balansen mellom det eksklusive og det naturlige, mellom eiendomsprosjekt og livssted.

Vågsnes Havn trengte en tydelig identitet og helhetlig stemme for å skille seg ut i et marked fullt av kystnære boliger, uten å miste det ekte og nære.

Utfordring

Vågsnes er en populær ankrings- og badeplass på Tromøya i Arendal. Et boligprosjekt i et slikt område må vise at stedet fortsatt kan være en trygg havn for lokalmiljøet.

Med få boenheter og respekt for omgivelsene finner Vågsnes Havn balansen mellom det eksklusive og det naturlige, mellom eiendomsprosjekt og livssted.

Vågsnes Havn trengte en tydelig identitet og helhetlig stemme for å skille seg ut i et marked fullt av kystnære boliger, uten å miste det ekte og nære.

Utfordring

Vågsnes er en populær ankrings- og badeplass på Tromøya i Arendal. Et boligprosjekt i et slikt område må vise at stedet fortsatt kan være en trygg havn for lokalmiljøet.

Med få boenheter og respekt for omgivelsene finner Vågsnes Havn balansen mellom det eksklusive og det naturlige, mellom eiendomsprosjekt og livssted.

Vågsnes Havn trengte en tydelig identitet og helhetlig stemme for å skille seg ut i et marked fullt av kystnære boliger, uten å miste det ekte og nære.

Løsning

Strategi og posisjonering er utgangspunkt for kommunikasjonen av Vågsnes Havn. Hva skulle folk føle når de hørte navnet Vågsnes Havn, og hvem skal vi treffe?

Den visuelle identiteten er bygget rundt ro, sjø og kvalitet. Enkel logo med myke linjer. Fargepallett hentet fra kysten. Et klassisk og rent uttrykk, men moderne nok til å vare.

Nettside, prospekt og kampanjemateriell formidler stemningen på stedet. Store bilder, korte tekster og et rolig uttrykk som lar stedet snakke for seg selv.

Løsning

Strategi og posisjonering er utgangspunkt for kommunikasjonen av Vågsnes Havn. Hva skulle folk føle når de hørte navnet Vågsnes Havn, og hvem skal vi treffe?

Den visuelle identiteten er bygget rundt ro, sjø og kvalitet. Enkel logo med myke linjer. Fargepallett hentet fra kysten. Et klassisk og rent uttrykk, men moderne nok til å vare.

Nettside, prospekt og kampanjemateriell formidler stemningen på stedet. Store bilder, korte tekster og et rolig uttrykk som lar stedet snakke for seg selv.

Løsning

Strategi og posisjonering er utgangspunkt for kommunikasjonen av Vågsnes Havn. Hva skulle folk føle når de hørte navnet Vågsnes Havn, og hvem skal vi treffe?

Den visuelle identiteten er bygget rundt ro, sjø og kvalitet. Enkel logo med myke linjer. Fargepallett hentet fra kysten. Et klassisk og rent uttrykk, men moderne nok til å vare.

Nettside, prospekt og kampanjemateriell formidler stemningen på stedet. Store bilder, korte tekster og et rolig uttrykk som lar stedet snakke for seg selv.

Vi er veldig fornøyde med materialet som ble opprettet for byggetrinn 1. Det har vært en flott merkevarebygging som vi kan bygge videre på for trinn 2.

Hanna Myhre Kaupang

Salgs og forvaltningsansvarlig

Otterlei Eiendom

Vi er veldig fornøyde med materialet som ble opprettet for byggetrinn 1. Det har vært en flott merkevarebygging som vi kan bygge videre på for trinn 2.

Hanna Myhre Kaupang

Salgs og forvaltningsansvarlig

Otterlei Eiendom

Vi er veldig fornøyde med materialet som ble opprettet for byggetrinn 1. Det har vært en flott merkevarebygging som vi kan bygge videre på for trinn 2.

Hanna Myhre Kaupang

Salgs og forvaltningsansvarlig

Otterlei Eiendom

KONTAKT OSS

KONTAKT OSS

Vil du vite mer?

Snakk med

Sidsel

Sidsel

.

Sidsel Pettersen

Sidsel Pettersen

Daglig leder

Daglig leder