

Banken som vokser for å bli sterkere lokalt.
Kunde
Agder Sparebank
År
2022 - 2025
Tjenester
Visuell identitet
Foto og film
Logodesign
Høydepunkter
Identitet
Alle ansatte var engasjert utviklingen av ny logo og visuell identitet
Gaver
Antall søknader fra lag og foreninger økte sterkt etter kampanje for gavetildeling
Fusjon
Birkenes og Agder Sparebank ble én bank
Høydepunkter
Identitet
Alle ansatte var engasjert utviklingen av ny logo og visuell identitet
Gaver
Antall søknader fra lag og foreninger økte sterkt etter kampanje for gavetildeling
Fusjon
Birkenes og Agder Sparebank ble én bank
Høydepunkter
Identitet
Alle ansatte var engasjert utviklingen av ny logo og visuell identitet
Gaver
Antall søknader fra lag og foreninger økte sterkt etter kampanje for gavetildeling
Fusjon
Birkenes og Agder Sparebank ble én bank









Utfordring
Sparekassa i Arendal og Gjerstad Sparebank slo seg sammen og ble Agder Sparebank. En ny, frittstående visuell identitet måtte fungere sømløst med identiteten til Eika-alliansen som banken er en del av. Identiteten skulle også fungere for videre vekst.
Utfordring
Sparekassa i Arendal og Gjerstad Sparebank slo seg sammen og ble Agder Sparebank. En ny, frittstående visuell identitet måtte fungere sømløst med identiteten til Eika-alliansen som banken er en del av. Identiteten skulle også fungere for videre vekst.
Utfordring
Sparekassa i Arendal og Gjerstad Sparebank slo seg sammen og ble Agder Sparebank. En ny, frittstående visuell identitet måtte fungere sømløst med identiteten til Eika-alliansen som banken er en del av. Identiteten skulle også fungere for videre vekst.



Løsning
Den nye visuell identiteten ble utviklet sammen med alle ansatte, for sterkere eierskap og felles kultur.
En av Agder Sparebanks konkurransefortrinn er lokal tilstedeværelse. Kundene kan møte rådgiverne i Arendal, Gjerstad, Grimstad, Tvedestrand, Risør, Vegårshei og Birkenes.
I kampanjer er det bankens kunderådgivere som formidler budskapet.
Løsning
Den nye visuell identiteten ble utviklet sammen med alle ansatte, for sterkere eierskap og felles kultur.
En av Agder Sparebanks konkurransefortrinn er lokal tilstedeværelse. Kundene kan møte rådgiverne i Arendal, Gjerstad, Grimstad, Tvedestrand, Risør, Vegårshei og Birkenes.
I kampanjer er det bankens kunderådgivere som formidler budskapet.
Løsning
Den nye visuell identiteten ble utviklet sammen med alle ansatte, for sterkere eierskap og felles kultur.
En av Agder Sparebanks konkurransefortrinn er lokal tilstedeværelse. Kundene kan møte rådgiverne i Arendal, Gjerstad, Grimstad, Tvedestrand, Risør, Vegårshei og Birkenes.
I kampanjer er det bankens kunderådgivere som formidler budskapet.
Dette har vært en topp leveranse fra start til mål fra teamet i Innoventi
Thomas Hansen
Leder, marked og kommunikasjon
Agder Sparebank
Dette har vært en topp leveranse fra start til mål fra teamet i Innoventi
Thomas Hansen
Leder, marked og kommunikasjon
Agder Sparebank
Dette har vært en topp leveranse fra start til mål fra teamet i Innoventi
Thomas Hansen
Leder, marked og kommunikasjon
Agder Sparebank






KONTAKT OSS