Workshop:

Masterclass 2019

Innoventi2
Tid: 04. February 2019, kl: 11 - 4
Sted: Innoventi, Torvet 1 b, Arendal
Antall plasser: 20

Innoventi inviterer til en eksklusiv masterclass med Ed Gillespie fra Futerra. Lær hvordan bærekraft kan bli sentralt i dine strategier og skape økt verdi. Du møter også andre som jobber konkret med lignende utfordringer.

Ed Gillespie er grunnlegger av Futerra, et internasjonalt endringsbyrå som samler de skarpeste hjernene for å jobbe med verdens største utfordringer. Misjonen deres er å gjøre bærekaft så attraktivt at det blir normalt. Futerras unike tilnærming er å være både problemløsere og historiefortellere. Futerra jobber for en rekke store merkevarer, blant andre Filippa K, H&M, Unilever, Lego, Nike og Mondolez.

Program
Programmet i Ed Gillespies masterclass foregår på engelsk, og dekke følgende:

  • Overview of the landscape of disruptive innovation that is going to change your business – whether you like it or not
  • The global megatrends, such as climate change,that will challenge not just the way you do things, but actually what you do
  • Futerra’s proven ‘Theory of Change’, fifteen years in development, that helps you navigate your response to this complexity
  • Case studies of how pioneering businesses are responding to our situation in creative and dynamic ways to secure future success


Tid:  4. februar kl. 11.30 - 16.00

Sted: Innoventi, Torvet 1 b, Arendal

Pris: kr 1850,-

Bindende påmeldingpetter@innoventi.no